Gyakori kérdések és válaszok - Társasjáték Webáruház

Gyakori kérdések és válaszok

Hol van az áruház?

Fizikailag nincs üzlethelyiségünk, viszont ingyenes szállítást biztosítunk regisztráció ellenében. Így még kényelmesebben vásárolhatsz nálunk, ki sem kell mozdulnod otthonról vagy munkahelyedről a rendeléshez és a termék átvételéhez, hiszen az házhoz jön.

Ki hozza ki a terméket?

A GLS Hungary Kft. futárszolgálata. A tapasztalataink szerint rugalmasak és megbízhatóak.

Mennyi idő alatt kapom meg a terméket?

A megrendelés beérkezését követően 3-4 (három-négy) munkanap alatt kapod meg a társasjátékot. Amennyiben rendelésed munkanapon 13:00 óráig megérkezik, és expressz szállítást kérsz, már a következő munkanapon megérkezik hozzád a csomag. Ha egyedi igényed van, jelezd nekünk (Kapcsolat), és lehetőségeink szerint teljesítjük a kérésedet.

Mennyibe kerül a szállítás?

A normál szállítás díja 1500 forint, az expressz szállításé 2500 forint. Amennyiben VIP tagunk vagy, akkor kapsz egy többször felhasználható kuponkódot, amellyel a szállítás 1500 forinttal olcsóbb lesz. A kuponkódot a megrendelés leadásakor meg kell adnod!

Fontos! A kuponkód kedvezményét a számlázáskor csak akkor tudjuk figyelembe venni, ha valóban VIP tag vagy (azaz regisztráltál a honlapon, és az email-ben kapott linken nem iratkoztál le)! A VIP tagság nem jár költséggel a számodra.

A kuponkód minden társasjáték, illetve a 9990 Ft-ot elérő, vagy meghaladó egyéb termékek esetében használható.

Hogyan történik a vásárlás?

A vásárlás menetét részletesen végigtekintheted ezen a  linken keresztül: A vásárlás menete